פיקניק בים: כל מה שאתם צריכים לבילוי מושלם

שמש, ים כחול, חול רך, מחצלת, שמשייה ומשהו לנשנש – השילוב המושלם! הכי כיף להגיע לים ביום קיץ חם ולאפשר לבריזה לרענן, לגלים לייצר עניין ולחול הרטוב לדגדג את קצות הדמיון. עם זאת, לצד העובדה שבילוי בים תמיד מהנה, אין להתעלם מהעובדה שהוא בעיקר פותח את התיאבון. אז אם גם אתם חושבים על פיקניק בים, הכנו לכם מספר הצעות טעימות!

מגש פירות – ים צבעוני וקליל מתמיד

אין יציאה לים ללא כמה פירות. עם זאת, אם מבקשים שהבילוי בים יהיה מיוחד, אל תתפשרו על כמה פירות שזורקים בשקית ניילון, ואל תתעסקו עם הבאת קרש וסכין חיתוך. אם באמת מבקשים להתפנק (או לפנק אנשים שאוהבים), תבחרו במגש פירות מוכן. מגשת פירות הוא חגיגה שלמה. הוא מציע את מיטב פירות העונה, הוא קינוח שהוא גם בריא (ושממנו הילדים יכולים לאכול כמה שהם רק רוצים), הוא הופך את כל השהייה בים למיני אירוע מעוצב והוא מקרין השקעה רבה. השאלה היחידה מה ליד. בקבוק יין לבן, לימונדה קרה, או סוג הבירה שאוהבים. מבקשים טעימה? אפשר אפילו מהיום להיום – המוצרים זמינים באתר ולשליחה מהירה!

פיקניק בים: כל מה שאתם צריכים לבילוי מושלם

דייט בים – מארז קוקטיילים קיצי

יוצאים לדייט בים ומבקשים לשמור על אווירה פשוטה ועם זאת מושקעת שמצביעה על מחשבה? הזמינו מארז קוקטיילים. הקורונה אומנם סגרה לא מעט ברים ומסעדות, אך היא הכניסה לחיינו מספר חלופות, וביניהן מארזי קוקטיילים. באופן שכזה ניתן לצאת לדייט בים ולהרגיש כמו בפאב הכי מגניב בת"א. יש מארזים שכוללים סט של כוסות, קשיות, חוברת הדרכה, לימונים חתוכים, עיצוב מושקע ובאופן כללי כל מה שרק צריך עבור תחושת רוגע נעימה מול שקיעה ורודה.

סלסילת מאפים וממרחים – בים לא נשארים רעבים

רוצים לצאת לבילוי בים ולסגור בו את ארוחת הערב/צהריים? ובכן עם כל הכבוד לכריכים הביתיים, אין באמת מתחרה לסלסילת מאפים וממרחים. כאשר באמת רוצים להשקיע, מומלץ לעבור במאפייה הקרובה וללקט מיני מאפים, או לחלופין כיכר לחם גדולה שזה עתה יצאה מהתנור. מה עוד? תרכשו מגוון ממרחים שאוהבים! זה יכול להיות טפנד זיתים, עגבניות מיובשות, חמאה איכותית (חובה), זיתים מובחרים, פרוסות של לימון כבוש וכדומה. מה עם כלים? צלחת וסכין ואתם מסודרים! בוצעים עם הידיים, מורחים/ טובלים, והבילוי בים הופך להיות טעים ביותר.

פלטת גבינות – ים בסטייל

אוהבים גבינות ומחפשים סיבה למסיבה? ארגנו לים פלטה של גבינות, קרקרים ונגיעה פירותית. תשלבו גבינות קשות עם גבינות רכות. תשלבו בין גבינות עם עובש לבין גבינות מתובלות. תבחרו בין ענבים, אבטיח לתאנים, צרפו בצד סיידר קר ולא צריך יותר דבר!

מה ליד?

לאחר שבחרתם את סל הפיקניק האידאלי מבחינתכם, נזכיר לצרף מספר מרכיבים קטנים שמשלימים את ה"אירוע". תצרפו מחצלת גדולה, קרם הגנה, מטקות (או קלפים), משקפי שמש וכמובן התרגשות נעימה לקראת בילוי שמשי וטעים במיוחד. תיהנו!